Advanced Team Systems Center

Ook voor maatwerkontwikkeling kunt u bij ATSC terecht 09-10-2012

Onlangs heeft Ladder9 een maatwerkopdracht laten uitvoeren door ATSC. Ladder9 is een bedrijf dat gedrag concreet bespreekbaar en inzetbaar maakt aan de hand van een effictief meetinstrument.

Dit meetinstrument betreft het RDA® model. Het maatwerk dat ATSC heeft geleverd is een uitbreiding op een applicatie waarin dit model geimplementeerd is . De applicatie komt aan de hand van een aantal psychologische testen tot een profiel van een persoon. Vervolgens is het mogelijk om op zoek te gaan naar een functie die het beste daarbij past en/of aan te geven wat de verbeterpunten zijn voor de huidige functie.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

Vacature systeembeheerder / ICT Systemengineer 17-04-2018

Werk jij al een aantal jaren als systeembeheerder en zoek je een nieuwe uitdaging? Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een allround systeembeheerder met enige ervaring die zowel op kantoor als op locatie verantwoordelijk is voor een optimaal werkende ICT omgeving die wij voor onze...

Lees meer

MultiTrader inzetbaar als Garage Management Systeem (GMS) 14-03-2018

Het doet ons genoeg u mede te delen dat ook de garage ondernemer kan profiteren van de automotive functionaliteit van MultiTrader Belangrijke onderdelen van het Garage Management Systeem (GMS) zijn: APK module Het is mogelijk om vanuit MultiTrader een mailing te sturen naar de klant om te...

Lees meer

Bijgewerkte features MultiTrader 12-03-2018

Activiteitenstream (CRM Module) Inzichtelijk wordt wanneer bij welke klant op welk tijdstip door wie een telefoontje is aangenomen of gepleegd. Hierbij kan ingesteld worden van welke toestellen de uitgaand gesprekken weergegeven dienen te worden. Planbord (werkplaatsmodule / GMS) Met...

Lees meer