Advanced Team Systems Center

Survey Center

Schep meer orde in uw relaties:

  • Beheer o.a. uw relaties, contactpersonen, suspects en prospects.
  • Leg de urenverantwoording vast.
  • Registreer post (ook e-mail) als onderdeel van een volledige dossiervorming.
  • Acties sturen van b.v. de buitendienst naar de binnendienst.
  • U weet exact wie waar mee bezig is.
  • Survey Center is ook via het web te gebruiken, zodat u overal ter wereld uw relaties en contacten kunt beheren.
  • Survey Center draait op Lotus Notes / Domino (uit de productgroep Lotus Messaging and Collaboration)
  • De applicatie is tevens te integreren met Lotus Sametime (uit de productgroep Lotus Social SoftWare & Unified Communications), dat chatfunctionaliteit toevoegd.

Screenshots:

Survey Center impressie 1 Survey Center impressie 2

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

Vacature systeembeheerder / ICT Systemengineer 17-04-2018

Werk jij al een aantal jaren als systeembeheerder en zoek je een nieuwe uitdaging? Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een allround systeembeheerder met enige ervaring die zowel op kantoor als op locatie verantwoordelijk is voor een optimaal werkende ICT omgeving die wij voor onze...

Lees meer

MultiTrader inzetbaar als Garage Management Systeem (GMS) 14-03-2018

Het doet ons genoeg u mede te delen dat ook de garage ondernemer kan profiteren van de automotive functionaliteit van MultiTrader Belangrijke onderdelen van het Garage Management Systeem (GMS) zijn: APK module Het is mogelijk om vanuit MultiTrader een mailing te sturen naar de klant om te...

Lees meer

Bijgewerkte features MultiTrader 12-03-2018

Activiteitenstream (CRM Module) Inzichtelijk wordt wanneer bij welke klant op welk tijdstip door wie een telefoontje is aangenomen of gepleegd. Hierbij kan ingesteld worden van welke toestellen de uitgaand gesprekken weergegeven dienen te worden. Planbord (werkplaatsmodule / GMS) Met...

Lees meer